מדיניות משלוחים
לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של
Spirala ישמח לסייע באמצעות הדוא”ל[email protected] או בדף הפייסבוק שלנו @spirala.toys או באמצעות הטלפון 04-9938838
אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר:
- איסוף עצמי מהחנות– הזמנתך תהיה מוכנה לאיסוף מהסניף שבחרת עד 2 ימי עסקים לא כולל שישי שבת וחגים.
יש לבחור “איסוף עצמי” בעת ביצוע ההזמנה. - משלוח עד הבית–עלות המשלוח הינה 35 ₪. משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה למוצרים שמשקלם לא עולה על 20 ק”ג.
- משלוח חינם – החברה משאירה לה את הזכות לתת משלוח חינם באתר, עם שליח עד הבית, עבור כל המוצרים באתר ברכישה מעל 300 ש”ח, למעט מוצרים במשקלים חורגים או המידות גדולות במיוחד.
- משלוחי ממונעים – כגון : אופנועים, מכוניות, ג’פים, קורקינטים, ותלת אופן חשמליים מחירי המשלוח הינם שונים משאר המוצרים באתר והמחיר מחושב לפי גודל המוצר ואזור השילוח המחירים נעים בין 50 ל 150 ש”ח, הסבר מפורט יותר לגבי השילוח נמצא בעמוד המוצר .
זמני משלוח:
- במשלוח עד הבית – עד 7 ימי עסקים.
- איסוף עצמי מהחנות – ניתן לאסוף את החבילה בכל אחד מסניפי הרשת המפורטים בזמן ההזמנה של הפריט, לאחר תיאום טלפוני במספר 04-9938838, עד 2 ימים ממועד ביצוע ההזמנה באתר, לא כולל שישי שבת וחגים. את ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות החנות. המשלוח יישמר עבורכם בחנות למשך 10 ימים.
מעקב אחר הזמנה:
לאחר ביצוע הקנייה יישלח אליכם אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע עסקת הקנייה באתר.
בתפריט העליון ניתן להכנס לקישור “מעקב אחר הזמנות” על מנת לעקור אחר ההזמנה.
שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:
ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות – ימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 וביום ו’ בין השעות 08:30-13:00
בטלפון 04-9938838